CM Security AppLock Antivirus baik untuk handphone anda


Setiap orang pasti mempunyai handphone bukan ?.Perkembangan android menyebabkan banyak app di wujudkan untuk menghalang dari handphone  terkena virus

Pada kali ini saya berkongsi sedikit panduan dalam memilih app  untuk menjaga keselamatan handphone anda dari serangan virus

Sesetengah mereka yang menggunakan handphone tidak menitik beratkan soal keselamatan handphone mereka dari serangan virus.Walaupun menggunakan teknologi android ,soal keselamatan perlu di utamakan untuk menjamin kelancaran handphone yang anda gunakan .

Saya sendiri menggunakan App ini di dalam tablet yang saya gunakan ,setakat hari ini saya cukup berpuas hati.

Saya mensyorkan anda menggunakan :

CM Security Applock Antivirus bertindak dalam berberapa aspek keselamatan seperti berikut :


  • Lock folder 
  • anti virus 
  • Cleaner cookies 
Anda boleh install CM Security AppLock Antivirus yang berada di Google Play secara percuma dengan melihat logo seperti di bawah ini 




Ulasan