Minta bantuan kepada semua...........Bantu sahabat kita ini sedaya mungkin

Orignal msg dari sahabat saya di dalam forum carigold 

salam..
maaf kalau salah tempat, sebab nak mintak jasa baik kawan2 kat CG, 

pagi2 tadi,
pagar rumah saya kene pecah..



dan yang hilang 





adik saya balik rumah dalam pukul 2 pagi...

polis plak buat rondaan dalam pukul 2.30 pagi, jadi aku rasa sebelum subuh setan2 ni buat kerja,

p/s: mohon jasa baik kawan2, kot2 ade yang nak jual RR panas, sparepart or ape2, telefon adik saya : 0172989695, - azri, 

aku rasa masa ni setan2 tu tengah tidur lagi, bukan kerja sorang nak angkut pagar rumah aku tu, 

dah buat report polis, dalam list wanted, tapi aku harap kawan2 kat sini boleh tolong, belum 12 jam, belum 24 jam lagi.......

terima kasih


lupa nak beritahu, no, plat JPB 5419, rumah kat taman tangkak jaya 2, jadik kemungkinan dalam kawasan muar, melaka je la kalau2 dia nak buat hal jual2an ni

kalau ikot kata polis, biasanya org yang curik ni akan buat race motor2 ni, sebab banyak kes kat tangkak ni motor RR ni kene curik, kat kedai motor baru je 2 hari lepas hilang 3 biji RR, kedai motor pon sama dia angkut pagar mcm ni......
__________________


tolong share kepada sahabat anda

Ulasan