Kisah saya dan ebay

Pada 11 julai yang lepas saya telah menghadirkan diri PC bersama Son Karin berkenaan dengan Ebay di atas 7 Eleven Kuala Terengganu,sangat teruja saya ketika itu hanya ALLAH sahaja yang tahu.Saya agak berasa jangal bila berhadapan dengan seorang otai ebay yang sudah menjana puluhan ribu ringgit.Pada hakikatnya menjual di portal ebay bukanlah perkara yang senang dan bergoyang kaki sahaja.

Plan untuk memasarkan prduk juga perlu di kaji dengan teliti untuk mendapatkan hasil yang memuaskan.Namun hati hendaklah kering sentiasa kerana Ebay tersangat ketat polisinya .Setakat hari ini alhamdulillah saya sudah dapat menjana pendapatan melalui ebay,walaupun tidak banyak sudah cukup untuk memotivasikan saya.

Dibawah ini saya tunjuk screen short pendapatan ebay tak sampai 3 bulan saya buat





Saya saran kepada mereka yang ingin menambah pendapatan boleh menimbangkan untuk berebay hehe

Ulasan