Tinggal kenangan Al Fatehah

Sekadar gambar hiasan


Pada pagi rabu yang lepas,saya di kejutkan dengan berita kematian sahabat saya,sungguh memilukan sebab saya tidak sempat berjumpa dengannya.Besar sungguh harapan kawan saya sepanjang kehidupannya

Arwah pernah menyatakan bahawa dia ingin membuat satu empayar perniagaan ,namun ALLAH lebih menyayanginya,dia pergi meninggalkan saya  buat selama-lamanya.Namun di sebalik permergiannya,terpacar pelbagai hikmah  di mana hasil karyanya di siar di salah satu majalah tersohor.Arwah seoarng sahabat yang baik,ringgan tulang dan mudh di bawa berbicang,

Lebih menyedihkan lagi,anak kucing peliharaan arwah juga turun mati,seolah-olah anak kucing tersebut megetahui akan pemegian tuan buat selama-lamanya.Namun itu semua sudah suratan takdir ilahi.

Diantara harapan-harapan besar arwah ialah membuat satu book cafe,perternakan ikan siakap,bidang penulisan dan perniagaan burger.

Sedekah AL-FATEHAH buat Arwah ATIQULHAKIM AZMI


Kakulators:Setiap manusia akan merasai mati




Ulasan

  1. al fatihah untuk arwah...semoga ditempatkan d tempat yang mulia di sisi allah..dan di himpun bersama dengan hamba2 allah yang soleh......
    setiap yang hidup pasti akan mati....
    bersabar lah...

    BalasPadam
  2. salam...

    al fatihah buat sahabat tuan..

    sesungguhnya dari allah kita datang...kepada Allah jugalah kita akan kembali

    BalasPadam

Catat Ulasan