Siapa Idola kamu

siapa kah idola kamu,itulah tajuk posting saya pada kali,setiap orang mesti ada idola masing-masing bergitu jugak dengan kamu dan juga saya,Dalam hidup sebagai seorang muslim kita menjadikan Nabi Muhammad S.A.W sebagai idola dalam kehidupan seharian kita,tetapi tidak ramai mengikuti Sunnah Nabi Muhammad S.A.W

Idola saya dari kecil dan paling rapat dengan saya tentulah ayah saya,saya saya sorang tegas,dimana kalau saya ingin dapatkan sesuatu atau membeli sesuatu saya kena usaha sendiri.Kalau hal-hal yang menlibatkan yuran \-yuran sekolah baru ayah saya terlibat

idola biasanya menjadi ikutan baik dari segi berpakaian,cara bercakap,berfesyen dan sebagainya.Siapakah idola kamu sekali lagi saya bertanya kepada kamu ?namun istilah idola sekarang sudah di tukar kepada mentor pula,

Jadi fikir-fikirkan lah siapa idola kamu ya

Kakulator:Idola kaku dulu kumpulan Raihan sebb suka gendang

Ulasan