Kisah cinta melalui.....bahagian 1

Assalamulaikum dan selamat malam,baca pasal tajuk di atas tu tentu kekawan sudah tahu dan lihat pula pic yahoo messenger ini .Penuh dengan keceriaan dan menampakan gigi putihnya hehehe

Pada tahun 2007 dimana waktu itu saya mula-mula berkerja di pejabat,jam waktu itu tepat pukul 5.30,waktu kerja  sudah habis dan saya lebih suka menghabiskan waktu lepak berchating ketika itu sebelum pulan ke rumah.Saya memasuki salah satu room iantu room kelantan 1 di mana terdapat banyak id kat situ
saya pun klik pada nama inas,menegur seolah-olah inas berada di hadapan saya ketika itu,assalamulaikum dah mandi apa khabar itu msg saya yag pertama ketika mengenali inas ketika itu.Begitulah seterusnya dari hari ke hari

Mengenali inas melalui chatting room sebenarnya memberi satu lembaran baru megenai chatting,kalau ikutkan chatting ini bukan boleh percaya sangat maklum ajer tak pernah bersua muka

Pada tahun 2008,detik medebarkan telah belaku di mana buat pertama kalinya saya berjumpa dengan inas di Pejabat dearah ketika itu,pada waktu itu inas baru sahaja berumur 23 tahun masih muda dan mentah lagi ketika itu

inas.inas,inas

bersambung....

Ulasan