Siapa Kaku lator




Assalamulaikum pemulaan bicara,nama saya yang sebenar Zulkifli bin Mohamad A.k.a kalulator Atau A.k.a faizul,Umur saya (rahsia),tempat lahir saya di Besut Terengganu,Taraf pendidikan saya hanya layak pegang Sijil ajer,Sijil apa(Rahsia)

Sebenarnya saya sudah banyak meghasilkan blog ni,itu pun hanya sekadar suka suki ajer,bila diri dah terasa boring maka saya pun berblogging lah

Saya mula berblogging pada tahun 2007 lagi,ermm nak kata lama tu takder lah sebab kebanyakan blog yang saya hasilkan ni cicai ajer.Bagi saya Blog di susah sekiranya kita tahu fungsi blog itu sendiri

Berbalik kepada megenai diri saya,saya merupakan anak ke-2 dari 7 orang adik beradik,ma ayah kerja biasa2 ajer,ayah tukang rumah ajer ,reban ayam pun ayah boleh tolong buatkan,asalkan berkaitan dengan kayu hehe

Pada bulan lepas,kaku telah di ajak oleh kakoii untuk jadi salah sorang penulis di blog kakkoii-me.blogspot.com,wah cun nya blog kakkoii ini,kalau masuk pertadingan mau boleh no 1 ni.

Siapa kaku Lator secara ringkasannya:


Nama:zulkifli mohamad
Umur:Rahsia
Perkerjaan:Setakat berniaga sahaja
Status:Bujang lagi

Ulasan

Catat Ulasan