Sabtu, 26 Mac 2011

Rasa.......berdebar,mengeletek



Pada hari ini hati rasa berdebar,banyak perkara yang perlu di selesaikan,maklum ajer tarikh 2/04/2011 semakin hampir,persiapan sudah di buat,1/04 pula kena pergi ke rumah bakal tunangan saya katanya ada hal.Kemaskini awal lah jawabnya saya,kalau tak kelam kabut sikit jadinya ,yang lepas-lepas memang dah belaku.Tak mahu pelajar lagi ker dari pengalama lepas




Perasaan berdebar datang dengan tiba-tiba???

Duduk relax sahaja-sahaja pun perasaan berdebar tu datang jugak,entah la apa yang di pikirkan pun saya tak tahu,kata orang kelantan kenaling,tentu asing sikit bagi orang-orang belah utara dan selantan perkataan kenaling ni.

Kejutan...

Kejutan dengan tiba-tiba pun menyebabkan saya berasa berdebar-debar,asyik melayan internet tiba-tiba di sergah oleh kawan rasa berdebar sungguh.Kalu yang melatah tu erm paham-paham ajer la perkataan yang tak sepatutnya keluar pun keluar #$#@#$%^^^%^&**&.

Jangan mengeletek

Yang ni satu kes lagi,mengeletek,biasa bila duduk ramai suka sangat mengeletek kan,jangan amalkan selalu naya saya hahaha


kakulator:nasib lah saya tak melatah kalau tak naik parang atas kepala

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...